Serviceavtale Lexmark skriverløsninger

PN tilbyr serviceavtale ved kjøp, leie eller leasing av skriverløsning som dekker
- Teknisk deler.
- Fjernsupport via telefon eller Team Viewer.
- Support via e-post med link til selvhjelp instruksjoner hjemmeside.
- Servicetekniker på stedet neste arbeidsdag.
- Kjøring, bompenger, parkering og ferge.
Serviceavtale dekker ikke
- Feil i nettverk/ruter/wifi/kabler.
- Endring i innstillinger/IP adresseringer forårsaket av bruker eller bedriftens IT/ASP/telefoni/bredbånd leverandør.
- Trådløs tilkobling rutere med ustabil signal tilkobling og dårlig signal dekning i lokalitet.
- Feil ved tredjepart utstyr som står i nettverk og/eller i forbindelse med skriver som ikke PN har levert.
- Inntrekksvalser arkmagasin og skanner mater (Servicetekniker som utfører skifter valser er dekket).
Service-/driftsavtale dekker heller ikke skifte av skriverrekvisita som tonerkassetter, overførings-belte, toner oppsamlingsflaske.
Dette er forbruksartikler som bruker skal kunne bytte selv. Hjelp blir gitt via våre selvhjelp instruksjoner hjemmesider.
PRIS PER KOPI AVTALE – SERVICEAVTALE INKLUDERT
- Også kalt klikkpris avtale – inkluderer tonerkassetter og serviceavtale.
- Pris per kopi avtale med kunde og er normal sort 6 øre og farge 36 øre per kopi.
- Det betales et a. konto beløp per kvartal etter avtale med kunde og er normalt kr. 150,- per måned, 450,- per kvartal.
- Det avleses telleverk 1 eller 2 ganger per år antall kopier trykket og a. konto beløp trekkes i fra.
KJØP TONERKASSETTER ETTER BEHOV – VALGFRI SERVICEAVTALE
- Ved kjøp, leasing eller leie kan kunde kjøpe tonerkassetter etter behov.
- Dette til gjeldene prisliste websider.
- Valgfri serviceavtale fra 149,- til 299,- per måned avhengig av skriver modell.