Serviceavtale Lexmark skriverløsninger

PN tilbyr serviceavtale ved kjøp, leie eller leasing av skriverløsning som dekker

  • Teknisk deler.
  • Fjernsupport via telefon eller Team Viewer.
  • Support via e-post med link til selvhjelp instruksjoner hjemmeside.
  • Servicetekniker på stedet neste arbeidsdag.
  • Kjøring, bompenger, parkering og ferge.

Serviceavtale dekker ikke

  • Feil i nettverk/ruter/wifi/kabler.
  • Endring i innstillinger/IP adresseringer forårsaket av bruker eller bedriftens IT/ASP/telefoni/bredbånd leverandør.
  • Trådløs tilkobling rutere med ustabil signal tilkobling og dårlig signal dekning i lokalitet.
  • Feil ved tredjepart utstyr som står i nettverk og/eller i forbindelse med skriver som ikke PN har levert.
  • Inntrekksvalser arkmagasin og skanner mater (Servicetekniker som utfører skifter valser er dekket).

Service-/driftsavtale dekker heller ikke skifte av skriverrekvisita som tonerkassetter, overførings-belte, toner oppsamlingsflaske.
Dette er forbruksartikler som bruker skal kunne bytte selv. Hjelp blir gitt via våre selvhjelp instruksjoner hjemmesider.

PRIS PER KOPI AVTALE – SERVICEAVTALE INKLUDERT

  • Også kalt klikkpris avtale – inkluderer tonerkassetter og serviceavtale.
  • Pris per kopi avtale med kunde og er normal sort 6 øre og farge 36 øre per kopi.
  • Det betales et a. konto beløp per kvartal etter avtale med kunde og er normalt kr. 150,- per måned, 450,- per kvartal.
  • Det avleses telleverk 1 eller 2 ganger per år antall kopier trykket og a. konto beløp trekkes i fra.

KJØP TONERKASSETTER ETTER BEHOV – VALGFRI SERVICEAVTALE

  • Ved kjøp, leasing eller leie kan kunde kjøpe tonerkassetter etter behov.
  • Dette til gjeldene prisliste websider.
  • Valgfri serviceavtale fra 149,- til 299,- per måned avhengig av skriver modell.